Thursday, September 3, 2009

seharian ku di Kuantan

macam biasa aku kena gi Kuantan tuk attend meeting/accompany some important personel/progress meeting and bla bla bla. nak kata teruk, takdela teruk sangat tapi memandangkan di bulan yang mulia ni (Di mana semua umat islam sedang berpuasa) terasa gakla kalau kena travel. kalau travel from one point to another aku rasa still ok lagi, but my travelling agenda is between more than 1 point separated within 1 hour travelling with car (alone) is quiet exhausted actually. but what to do, live have to go on lalala~~~...



sampai je kat airport at about 10am trus ke kaunter HAWK (car rental), ada lak foreigner mane tah tgh argue ngan mamat kat kaunter tu. aku pun selit2 la dgr, rupanya dia org ter'xciden'kan kete yang dia org sewa so tgh nego pasal payment. nasib baik ada staff dia yang sorang lagi tu perasan n cam aku. dia pun bawakla aku kat kete yg telah diperuntukkan (not as expected).



sebagai seorang yang agak menepati masa, mcm biasa aku terawal tuk attend meeting yg dah di arrange so aku gi la tgk site lu. hasil titik peluh bos aku ngan bos2 yg lain dah makin membuahkan hasil, ape yg kitaorg bayangkan selama ni dah makin dekat nak jadi kenyataan.



pok pek pok pek... lepas 2 jam lebih akhirnya meeting pun habis. aku dahla mengantuk gila (maklumla pose driving takle nak hisap rokok) siap le tido lagi time tgh2 drive ke hotel. sampai hotel je ZZZzzz~... sedar2 je dah kul 5.30, uruk pun call and we went out for berbuka. habis je buka, patah balik ke hotel maka terlantangla kami kekenyangan (confirm2 terawikh tak gi, huhu...)



its was nice to have someone to talk to, thanks uruk ^.^

No comments: